مجتمع تجاری اداری آیسان ۲ ( سامان)

مجتمع تجاری اداری آیسان ۲ ( سامان)

چالش و استراتژی در ساخت و متریال ها:

پروژه مجتمع تجاری آیسان ۲( سامان)، که به نهایت زیبایی و ظرافت اجرا و تحویل کارفرما داده شد.

 -در سیستم کرتن وال مجتمع تجاری آیسان ۲ از شیشه سان انرژی با برند بلژیک استفاده شده است و دیتایل لامل کرتن وال بصورت U Chanell  می‌باشد.

 * لامل استفاده شده در این پروژه ساخت شرکت آساهی می‌باشد که یکی از برترین و باکیفیت‌ترین شرکت های تولید کننده پروفیل در کشور بلژیک بوده، لازم به ذکر است، تهیه متریال و نصب و بکار گیری آن تماماً برعهده شرکت فنی و مهندسی عایق جام بوده است.

-از ورق کامپوزیت در این نما در این با اشکال هندسی خاص بهره گرفته شده است؛ همچنین تهیه متریال این نما از شرکت آلوسویس باند صورت گرفت و بشکل تخصصی توسط تیم مجرب شرکت فنی و مهندسی عایق جام اجرا شده است که این امر سبب شد که این مجتمع تجاری یکی از خاص ترین نماها با نقوش هندسی متفاوت و خلاقانه در منطقه شهران تبدیل بشود.

– در قسمت همکف برج برای مغازه های تجاری از شیشه های اسپایدر با یراق KingLong استفاده شده و این امر باعث درخشش بیشتر ویترین مغازه های همکف شده است.

-از هندریل شیشه‌ای برای راه پله های ورودی و خروجی مغازه های تجاری استفاده شده است.

توضیحات تکمیلی:

مجتمع تجاری اداری آیسان ۲ ( سامان)  بهترین مرکز خرید در منطقه شهران نبش فلکه دوم شهران می‌باشد؛ که یکی از نماهای مانا و ماندگار از طرف شرکت فنی و مهندسی عایق جام می‌باشد که باعث شکوفایی و افزایش سطح فرهنگ معماری منطقه علل خصوص در کلاس کاری نما می‌باشد؛ مفتخریم که ما توفیق اجرای این اثر ماندگار را داشته‌ایم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.